Voedselbankproduct van de maand Voedselbankproduct van de maand

Voedselbankproduct van de maand!

Baptisten gemeente ‘de Haven’ en Protestantse gemeente Emmer-Compascuum hebben ten behoeve van de Voedselbank, uitgiftepunt Runde ZZ 108 (PKN kerk) te Emmer Compascuum, een lijst actieproducten opgesteld.
Elke maand wordt een bepaald actieproduct ingezameld in de 2 kerken. Dit wordt gegeven aan de gezinnen die komen bij de Voedselbank, uitgiftepunt Emmer-Compascuum.

Maand Actieproduct
Januari Blik groente
Februari Pasta / pasta saus
Maart Wasmiddel
April Pasta (-saus)
Mei WC papier
Juni Blik vlees
Juli Frisdrank
Augustus Tandpasta / tandenborstel
September Suiker
Oktober Schoonmaakmiddel
November Koffie / thee / koekjes
December Douchegel / shampoo / deodorant

Tips voor de aanschaf van actieproducten:
  1. Let aan de hand van de actielijst van de Voedselbank op actieproducten in de reclamefolders. Zo kan een ieder voor weinig toch iets betekenen voor de medemens.
  2. Gebruik de puntenkaart van de Kruidvat voor artikelen die op de actielijst van de Voedselbank staan. Ongemerkt kunt u een bijdrage leveren aan de pakketten van de Voedselbank.
  3. Koop samen een product voor de Voedselbank.
  4. Let op aanbiedingen 1 + 1 gratis.