Welkom! Welkom!

Hoera! Er zijn geen beperkingen meer wat betreft het aantal kerkgangers. Toch vragen we aandacht voor mensen met een kwetsbare gezondheid. Houd (vrijwillig) wat afstand, zeker bij het binnenkomen en verlaten van de kerk. Was regelmatig je handen. Hoest en nies in je elleboog. In de kerk wordt gezorgd  voor voldoende ventilatie.

Koffie bij de kerk Koffie bij de kerk

Zin in een kopje koffie?
U bent van harte welkom! Elke 2e vrijdag van de maand kunt u vanaf 10.00 uur terecht in Het Anker achter de kerk. Iedereen kan komen, er zijn geen kosten aan verbonden. Dus neem gerust uw buurman, uw buurvrouw of vrienden uit het dorp mee. Ook kinderen zijn welkom. Er zijn boeken en puzzels om mee te spelen. En deze mogen  ook geleend worden. Heeft u zelf iets voor in de leenkast? Neem het mee!

Koffiedrinken bij onze kerken kan op:
  • 1e vrijdag van de maand in Nieuw-Weerdinge om 09.30 uur
  • 2e vrijdag van de maand in Emmer-Compascuum om 10.00 uur
  • 3e vrijdag van de maand Roswinkel om 09.30 uur

Mededelingen Mededelingen

- Paaskaars Zondag 24 maart krijgt u bij binnenkomst een briefje, waarop u een naam mag schrijven van iemand aan wie u de paaskaars van 2023 zou willen schenken. U mag eronder schrijven waarom diegene(n) wel een ‘lichtje’ in hun leven kunnen gebruiken. Denk er alvast over na. U kunt de briefjes in de doos doen, die in de hal staat.

Uitnodiging van de school Op donderdag 28 maart is er in de kerk in Emmer-Compascuum een Paasviering van de school, RKPC ‘Kompas, waar ook u / jij van harte welkom bent vanaf 8.45 uur. De dienst begint om 9.00 uur en duurt tot ongeveer 9.45 uur.

Uitnodiging voor alle senioren Nog nagenietend van de seniorenmiddag in februari, kijken we nu alweer uit naar de volgende. Deze wordt gehouden op woensdag 27 maart om 11.30 uur in het Anker in Emmer-Compascuum en staat in het teken van Pasen. We beginnen met een Paasbrunch. Daarna is er een Paasprogramma, en gaan we rond 14.00 uur weer naar huis. Jullie zijn allemaal welkom. Voor vervoer kunt u Gé Loman bellen.

- De Plezanters: Heb je een idee of een wens voor een activiteit in de loop van het jaar? Laat het dan vooral weten. Vul het vragenformulier hier in, stuur een mail naar deplezanters@gmail.com of geef je idee door aan de scriba! De vragenlijst van de plezanters ligt ook voor in de hal van de kerk. Je kunt de ingevulde lijst inleveren in de speciale bus in de hal van de kerk.

- Zomertijd - In het weekend van 30 en 31 maart begint de zomertijd en daarom zullen de diensten vanaf PASEN om 9.30 uur beginnen.

- Voedselbank product van de maand maart is wasmiddel.

Kerkdiensten online Kerkdiensten online
Luister naar onze diensten via kerkomroep.nl. Klik hier en klik op onze naam.
Sommige diensten zijn te volgen via een livestream. U kunt ze terugkijken. Kijk op YouTube.
En onze gemeente is ook te vinden op Facebook!

Fotoalbum Fotoalbum

In ons fotoalbum plakken wij af en toe wat leuke herinneringen. Foto's van bijeenkomsten. Een viering. Of van de rommelmarkt. Neem gerust eens een kijkje! Klik hier.

Laatst toegevoegd: foto's van het koffiedrinken van 8 maart 2024.

Help de voedselbank Help de voedselbank

Klik hier voor het actieproduct van de maand!

Samenwerking met Nieuw-Weerdinge Samenwerking met Nieuw-Weerdinge

Om onze samenwerking zichtbaar te maken, hebben wij dit beeld gekregen van de protestantse gemeente Nieuw-Weerdinge/Roswinkel.