Hier ziet u foto's van activiteiten van onze gemeente.

Koffiedrinken 12 april 2024

Ja hoor. Ook 12 april was er weer koffiedrinken achter de kerk. Gezellig. En verrijkend. Kijk maar.

Koffiedrinken 8 maart 2024

Koffiedrinken 9 februari 2024

Elke 2e vrijdag van de maand vanaf 10.00 uur ben je van harte welkom. Voor een kop koffie, iets lekkers en een goed gesprek. De foto's geven  een kleine indruk. Dit was op 9 februari.

Koffiedrinken 12 januari 2024

Kerstviering 2e kerstdag

Kerstnacht 2023

Nat, wind, regen. Maar niets houdt de goede boodschap tegen. Het wordt Kerst!

Koffiedrinken 8 december 2023

Ja hoor. Ook 8 december was er weer koffiedrinken achter de kerk. Een gezellig samenzijn. Iedereen kan komen, er zijn geen kosten aan verbonden. Elke 2e vrijdag van de maand vanaf 10.00 uur ben je van harte welkom. De foto's geven alvast een kleine indruk.

kerstrommelmarkt 2 december 2023

Met elkaar de schouders eronder. Dat zie je in de week voorafgaand aan de rommelmarkt. En tijdens de dag zelf. Aanpoten. Doorpakken. Maar ook gezellig. Tijd voor ontmoeting. En samen trots op het resultaat!

Koffiedrinken 10 november 2023

Elke 2e vrijdag van de maand kunt u vanaf 10.00 uur terecht in Het Anker achter de kerk. Dus ook op 10 november. Een gezellig samenzijn. Iedereen kan komen, er zijn geen kosten aan verbonden. De foto's geven een kleine indruk.

Koffiedrinken 13 oktober 2023

Elke 2e vrijdag van de maand kunt u vanaf 10.00 uur terecht in Het Anker achter de kerk. Dus ook op 13 oktober. Een gezellig samenzijn. Iedereen kan komen, er zijn geen kosten aan verbonden. De foto's geven een kleine indruk.

koffie achter de kerk

Elke 2e vrijdag in de maand kun je koffiedrinken achter de kerk!

Palmpasen 2023

Ook dit jaar vierden we Palmpasen. In een optocht door de kerk. Blije gezichten. Op naar pasen!

Gemeentemiddag 5 maart 2023

5 maart was de gezellige gemeentemiddag van onze gemeente. De foto's geven een kleine indruk.

Kerst 65+ - 2022

Samen kerst vieren, in de zaal achter de kerk.

Rommelmarkt 21 mei 2022

Onze rommelmarkt heeft het mooie bedrag van € 1569,- opgebracht! Een groot dankjewel is op z'n plaats voor de organisatoren, de vrijwilligers en natuurlijk de bezoekers. Het was een gezellige dag, met veel zon (en maar een klein spatje regen).

Gambia 2022

Annelies heeft na 2 jaar (eindelijk) weer een bezoek gebracht aan Gambia. In het kerkkrantje van mei 2022 staat een verslag. U kunt hier de foto's zien. De foto's zijn gemaakt bij de school en bij een familie.